RIO

Mensen raken = klanten maken

Een inspirerend en hyperpraktisch boek voor salesprofessionals, marketeers, verkoop- en bedrijfsleiders

Jochen Roef, Jozefien De Feyter, Carolien Boom

 

Kun jij verkopen aan elk type klant?

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als salesprofessional of commerciële organisatie invulling aan deze verwachting?

Het RIO-model klaart voor jou de klus. Het is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Maar het boek gaat verder dan dat.

RIO is eveneens een model dat de hedendaagse salesprofessional uitdaagt en richting geeft om vanuit een geheel nieuwe mind-set naar zijn beroep te kijken: verkopen vanuit duurzaamheid, maturiteit en gelijkwaardigheid.